Going Medieval — симулятор строителя средневековой деревни. Действие игры разворачивается в XIV веке. Эпидемия чумы унесла жизни большинства... Подробнее
Set the number of perks for newly generated Workers Affects both manually generated workers and recruited during in game events — редактировать количество льгот для вновь созданных работников;
Sets the minimum cost of perk creation points for newly generated workers: Avoid negative perks for new Recruit — редактировать минимальную стоимость очков создания привилегий для вновь созданных работников;
Allow group creation points to exceed limit Start the new game to see the effect — превышать лимит очков создания;
Zero out wounds severity: applicable for your Workers — свести к нулю тяжесть ранений;
Instantly remove wounds with zero severity: applicable for your Workers — мгновенно исцелять раны с нулевой степенью тяжести;
Merchants accept any deal — продавцы принимают любую сделку;
Merchants will trade for any Resource — торговцы будут торговать за любой ресурс;
Construct without resources: building construction requires no Resources — строить без ресурсов;
Set production speed multiplier: affects the speed of production buildings like kiln — множитель скорости производства;
Set production quality: guaranteed quality of new Items — редактировать качество;
Max skills: once per hour set worker skills to max (50 and 2 passion) - максимальные навыки;
Unlimited taming attempts: allows to tame more than once per Day — бесконечное приручение;
Unlimited training attempts: allows to train animals more than once per Day — бесконечные дрессировки;
Unlimited carrying capacity: workers can haul more stuff per single Run — бесконечная грузоподъемность;
Set Attributes — редактировать атрибуты;
И другие указатели.
Как запустить:
Открыть «Cheat Engine»;
Нажать «Load» и выбрать таблицу;
Нажать «Select a process to open» и выбрать нужный процесс;